Załóż bezpłatne konto Zaloguj się Zaloguj się przez Facebooka
Kalendarz studenta: Brak wydarzeń na dziś
Polecamy: 30 maja w życie wchodzą nowe regulację Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego
Z ostatniej chwili...
Sonda Na którą aplikację się wybierasz?

O brandingu... zgodnie z prawem

5/5 z 20 ocen.
(kliknij w gwiazdkę aby ocenić)

„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Książka nie jest dedykowana wyłącznie marketingowcom. To publikacja, w której także prawnik znajdzie wiele smaczków, ciekawych inspiracji. Co najważniejsze komentarze autorów, ich dyskusje, cały czas oscylują wokół... praw właśnie.

O brandingu... zgodnie z prawem

Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są nadal uznawane za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak, jak robią to Amerykanie, a może jednak potrzeba ich modyfikacji? W „Praktyce brandingu” Maciej Tesławski wraz z „wspólnikami” tego przełomowego działa, dokonał ich wnikliwej interpretacji.

 

 

Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym.

 

  

Czytając czułem się jak w ogniu dyskusji, w której padają śmiałe, momentami przewrotne lub obrazoburcze tezy, dyskutanci prześcigają się w prezentowaniu własnych opinii i doświadczeń, i trzeba się mocno starać aby dojść do głosu. (…) każdemu, kto ma swoje zdanie na temat, jak skutecznie uprawiać marketing – lekturę gorąco polecam.

Krzysztof Jakubiak - Członek Stowarzyszenia IPR i Akademiii Ekspertów PRoto. Ponad 20-letnie doświadczenie w branży PR

 

Myślę, że to zaproszenie do rozmowy o markach na kanwie kodeksu Praw, ma w sobie pewną przewrotność, albowiem te ustanowione Prawa niekoniecznie muszą się sprawdzać w nowych warunkach, w nowej rzeczywistości mediowej (…). Cała przyjemność pozostaje po stronie czytelnika by z tymi prawami się zmierzyć i zabrać głos w rozmowie, ocenić samemu (…) spróbować zastosować we własnej praktyce. Dziękuję Maćkowi i pozostałym Autorom za to ciekawe doświadczenie.

Paweł Niziński - Partner zarządzający Goodbrand & Company Polska.Członek KTR i SAR, przez ostatnie 8 lat dyrektor kreatywny i zarządzający Young & Rubicam Brands

 

Książka w sprzedaży od 19 listopada 2014 r. na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

Data: 27.11.2014 10:47
Autor/źródło: Slowaimysli.pl
Kategoria: Akademickie newsy
Słowa kluczowe: publikacja, marketing, prawa marketingu, branding
wydrukuj

WASZE KOMENTARZE

® 2011 - 2020 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.